Світ мого захоплення.

Samstag, 17. September 2011

Моя перша коробочка/Mein erstes Kästchen

Ось і я зібралась спробувати зробити коробочку, дуже-дуже хвилювалась, бо виглядало мені воно дуже складним. Але я все таки наважилась.. і ось що вийшло. МК по виготовленню коробочки брала звідси. Сподобалось мені її робити.

So... ich habe mich endlich getraut... schon lange habe ich das Kästchen angeschaut und jetzt habe probiert es zu machen. Dafür das es das erste Mal war, bin ich echt zufrieden mit dem Ergebnis.




3 Kommentare:

  1. ВАУ! ВАУ! ВАУ!!!

    Буду перша хто лежить на підлозі від цієї краси. Дуже гарна і ніжна коробочка вийшла. Ти просто молодчина!

    AntwortenLöschen
  2. Hallo
    danke für den Kommentar auf meinem Blog
    Du wohnst ja gar nicht weit weg von Mir!!;-))
    Das Kästchen ist wunderschön, tolles Papier und die Blüten sehen klasse aus.
    lg und schönes WE
    Michaela

    AntwortenLöschen
  3. Таню, коробочка чудова!!!
    В тебе тут дуже затишно:) Чекаю нових фото, бо підозрюю що щось від нас приховується;)

    AntwortenLöschen